3 Kasım 2007 Cumartesi

4.bölüm :KAPLANLAR, YILANLAR, TİMSAHLAR VE FİLLER

Bangkok’dan ayrılıp Pattaya’ya yola çıktığımızda başıma bunların geleceğini gerçekten bilmiyordum : ) Önce yolumuz üzerindeki Kraliyet Oyma Enstitüsü’ne uğradık. Burası muazzam bir yer. Tik ağaçlarının yer aldığı bir korunun içindeki bu enstitüde oymacılık sanatının zirvesinin ifa edildiğine seyirci olduk. ( Ne güzel bir cümle oldu bu : ))
Filleri ve ormanın derinliklerindeki yaşamı nasıl da canlı bir şekilde o tik ağaçlarına aktarıyorlar, hayal bile edemezsiniz.. Çok param olsun istedim ,hepsini satın almak istedim, koca bir dağ evim olsun ve içini bunlarla dekore edeyim istedim.. Hayal kurmanın sonu yok tabi..
Neyse, oradan çıkıp önce Yılan Çiftliği’ne gittik. Kobra yılanları ve zehirli yılanlarla yapılan gösteriden sonra, bir piton yılanı sahneye çıktı. İsteyen seyircilerin bu yılanlarla hatıra fotoğrafı çekmelerine izin veriyorlardı. Hayatımda bir daha asla yaşamak istemediğim bu deneyimi tabi ki ben de yaşadım. Ama söyleyeyim,böceklerden bile korkan ben, o an nasıl bir ruh hali içindeydim bilmiyorum..
Yılanlar ve ilginç hayvanlarla dolu bu geziden sonra başka heyecanlar yaşamayacağımızı düşünürken , Timsah Çiftliği’nde ne kadar yanıldığımızı anladık.
Çünkü; muhteşem ve kocaman bir arazide milyon yıllık taşlar ve antik ağaçlarla düzenlenmiş bir yerde, timsahların kendilerine uzatılan tavuk parçalarını kapma yarışlarını; koca koca timsahlarla dolu bir havuzda deli bir adamın,hiç korkmadan canını tehlikeye atışını; homur homur homurdanan hatta kükreyen bir kaplana bu kadar yaklaşabileceğimi ; bir filin hortumuyla beni kaldırabileceğini hayal dahi edemezdim.. Muhteşemdi, anlatmayayım . Resimler her şeyi anlatıyor :
bu ağaç antik bir ağaç ve hindistan cevizi kabukları içinde bitkiler yetiştirmiş ve ağaçla birleştirmişler
Gördüğünüz gibi, her türlü ilginç deneyimi yaşadım. Güzel yorumlarınız için teşekkürler, Allah görmek isteyen herkese nasip etsin inşallah:) Ömrünüz boyu kolay kolay yaşayamayacağınız şeyler bunlar.. Yarın Pattaya 'daki ilginç Travesti Şovu ve Mercan Adası maceramızı anlatacağım:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

canısı naptınız isz brrrrr anacım sen hani korkuyordun böcü cörtüden herlal olsun sana ne diyeyim

Adsız dedi ki...

Ne güzel seninle gezmek...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam çok cesaretlisiniz valla...ben hayatta düşünemem bunları...helal olsun size:))