30 Ekim 2007 Salı

DÜZLERÇAMI ORMANI

Fotoğraflı anlatım için bakınız : http://illede.blogcu.com/2306542/
Hep diyorum, ülkemiz cennet, cennettt...Antalya'da şehre girerken sağ tarafa ayrılan bir yol var, Muğla yolu.. Orada yol boyu uzanan ormanlık yer Düzlerçamı olarak biliniyor. Tam da adına uygun bir yer burası.. Düzlük bir yerde çamlardan oluşmuş bir orman.. Belediyenin doğaya bozmaksızın burayı halka açmış olması çok hoşuma gitti doğrusu.. Haftasonu piknikçileri için bulunmaz bir yer.. Biz de bu haftasonu çam ağaçlarının arasında, doğayla başbaşa ( her zamanki gibi ) pikniğimizi yaptık. Bu kez hazıra konamadım maalesef.. Açık büfe kahvaltı yoktu ama bizim evdeki açık büfeden bir şeyler ayarladık, çayımızı termosumuza ağzına kadar doldurduk veeee işte size, pazar günümüzü geçirdiğimiz bu şahane ormandan manzaralar ...
Ormanlar insanlık için ne kadar önemli hepimiz biliyoruz. Bakın bu çamlar reçineleri için nasıl değerlendirilmiş..Küçükken Beykoz ormanlarında oyun oynar bu reçine damlacıklarını yerdik, ağzımızda mayhoş bir tat burnumuzda o enfes reçine kokusu ile çıkmak istemezdik..Yine o günlere döndüm.
O koca koca çamların arasında biten,beyaz,kırmızı,mor,pembe kır çiçeklerine ne demeli?
Veeee işte doğanın bize en güzel armağanlarından biri : KEKİK..Topladım tabi ki:)))))
Siz de vakit bulduğunuzda kendinizi doğaya bırakın..Tüm hastalıklarınıza iyi gelecektir:)))

Hiç yorum yok: