30 Ekim 2007 Salı

KALBİM EGE'DE KALDI - SERİ 2 !!

Fotoğraflı anlatım için bakınız : http://illede.blogcu.com/1698042/
Aliağa'dan çıktık yola,elimizde harita, başımızın üzerinde gökkuşağı.. Bir de ne görelim, Reina 'nın Ayvacık Şubesi..:))))
Bir de baktık Bergama tabelaları.Annem yıllar önce gitmiş, anlata anlata bitirememişti. Çok merak ediyordum doğrusu..Ne var ki, Bergama'ya vardığımızda saat 16.30'du.Kalıntılar da köyün sonunda. Bir umut , daracık köy yollarından hızla geçerek, tepeye tırmandık. Sevindik daha 15 dakika var, en azından girişte bir şeyler görürüz diye.Ama görevli memurlar,bizi kibarca kovaladılar :)) Yine de buraya kadar gelip resim çekmeden gidemezdim:
Köyün girişindeki Basilica kalıntıları :
Bergama'da gün bir başka batıyor. Bu resmi bilgisayarımda arka plan yaptım.Harika oldu
Az gittik, uz gittik; dere tepe düz gittik.Akşam saatlerinde Ayvalık'a vardık.Kısa bir kahve molasından sonra Akçay'a kadar geldik.Geceyi burada geçirdik. Dünyanın oksijen çadırı olan Kazdağları'nın efsanevi Sarıkız'ını Akçay meydanında görmek çok hoştu..
Bu mevsimde in cin top oynuyor buralarda tabi,ama iyi yemeğin kokusunu, 1 km. öteden alan biz Baskül ailesi için, aç kalmak gibi bir risk asla yok. Yolunuz düşerse ille de gidip kahvaltı yapın OBA CAMP'ta. Küçükkuyu'ya gelmeden yolun sağında..
İşte böyleee.. Ezine'den peynirimizi alıp, Truva'yı da gezip Çanakkale'ye kadar gelmiş olduk. Buralarla ilgili ayrıntılar ve resimlerse bir daha ki yazımda..Beni izleyin anacım :)))

Hiç yorum yok: