30 Ekim 2007 Salı

KALBİM EGE'DE KALDI !!!

Fotoğraflı anlatım için bakınız : http://illede.blogcu.com/1691267/
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlarım. Neredeyse 10 gündür süren bir yolculuk nedeni ile yazamadım .Ama neler gördüm neler.. Yediğimi,içtiğimi,gördüğümü gezdiğimi sizlerle paylaşacağım her zamanki gibi..Anlatacak çok ama çok şey var, ancak hepsini anlatmaya kalkarsam bloğumda yer kalmayacak. Biraz anlatıp geçeceğim üzülerek..Merak ettiğiniz bir yer varsa daha sonra orayı ayrıntılı anlatabilirim.
500 'den fazla fotoğraf çekmişim gezi boyunca. Onların da bir kısmını yayınlayacağım mecburen.
Denizli,Nazilli,Aydın derken bir de baktık Kuşadası'ndayız. İyi ki de burada konaklamışız. Harika bir yer. Yaza doğru tekrar geliriz inşallah.. Selçuk,Efes,Meryem Ana Evi her yeri rahat rahat gezdik.
1867 tarihli bronz Hz.Meryem heykeli
Çaput bağlamak isteyenlere dev hizmet (Görüntü ve çevre kirliliği ne güzel önlenmiş )
Ağaca sakız yapıştırmanın anlamını bilen var mııı??? :)))
Yandım Çavuş'un meşhur çöp şişi (yemeden gidilmezzzz) :
Şirince ,gerçekten şirin.Eski ismi Çirkince olsa da..Zeytinyağı ve şarap ile meşhur. Evet, ününü hakediyor ama inanın Şirince'den çok daha özel köyler biliyorum.Ama maalesef tanıtımı iyi yapılamıyor.8 km.'lik dağ tırmanışından sonra ulaşılan bu küçük köyde, bir baklava yedik ki...neyse anlatmayayım,canınız çekmesin :)))
Elbette buraya kadar gelmişken İzmir'e gitmeden olmazdı. İzmir'i çok severim.Sıcacık,rengarenk,hareketli ve keyifli bir kent. Tam bana göre yani.. Eskiden iş için sık sık gelirdim neredeyse 5-6 yıldır gelmemiştim. İyi oldu..
Kumrucu Şevki'de kumru yemeden gidilir mi??? Gökkuşağı yol boyu Aliağa'ya kadar bizimleydi
Sırada Dikili,Bergama,Ayvalık,Akçay anıları var. Onları da bir sonraki yazıda anlatayım olur mu? Hepinize kucak dolusu sevgiler :)))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım.tatil anılarını paylaşman ne güzel.çok da güzel tanıtıyorsun gezdiğin yerleri.Denizli'ye geleceğinden haberdar etseydin keşke.sevgilerimle.