30 Ekim 2007 Salı

PLANSIZ SEYAHATLERE BAYILIRIM:)))))

Cuma günü öğleden sonra eşim eve erken geldi. Normal bir gündü aslında..Hatta pazar günü nereye gitsek diye kendi kendime düşünüyordum ki eşim "hadi" dedi, "bir yerlere gidelim.." "Nasıl yani ?" dedim şaşkınlıkla.."Şimdi mi?" .. "Evet, binelim arabamıza ve yol bizi nereye götürürse oraya gidelim" cevabını verdi..
Bu konuşmayı yaptığımızda saat 4'ü bulmuştu ve ben nasılsa bir yere gitmeyiz diye işlerimi yapmaya devam ettim.
Saat 6 olduğunda çantamızda bir kaç parça kıyafet ve yanımızda çok gerekli bir kaç şeyle (ayna,tarak,makyaj çantası gibi :))) yola koyulmuştuk.. Yol güzergahımızın neresi olacağını belirlemek birkaç dakikamızı aldı..
Ülkemizi tanımak istiyorduk,iş güç yoktu ve az parayla çok yer görülebilir,çok şey yapılabilirdi.. Önemli olan birlikte olmaktı.. Ve macera başladı..Gidip gördüğümüz tüm yerleri çektiğim resimlerle anlatacağım sırasıyla..
O kadar güzel yerler var ki Türkiye'de görülmesi gereken ve mutlaka gidilmesi gereken.. Herkesin tatilini ille de deniz ve güneşle geçirmesi isteğini çok iyi anlıyorum özellikle hayatı İstanbul da geçmiş biri olarak. Ama n'olur, ülkemizi ihmal etmeyin. Yurt dışına da gidilmeli elbette ama önce Türkiye'yi gezelim , Türkiye'yi tanıyalım..
İlle de seyahat ama mutlaka plansız seyahat..

Hiç yorum yok: